شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

پسر سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس

۱۸۳ بازديد
حوادث رکنا: «با گذر کرد یک‌سری روز از ماجرای فیلم ضرب و شتم دختر برنا در سیرجان حاشیه‌های این ‏خبر کماکان ادامه دارد . در حالی‌ که روز دوشنبه مقامات قضایی سیرجان از شناسایی و دستگیری ‏هر دو متهم این پرونده خبر دادند ولی بعضی شنیده‌ها از رضایت دختر جوان در این پرونده ‏حکایت داشت .
مرجع اخبار رسمی
پایگاه خبری و تحلیلی
پسر
سیرجانی در گروه " پسران بد " چه می کرد؟ / پشت پرده پرونده شکنجه تهرانی + فیلم و عکس حجم ویدیو: 6 .54M
| مقطع بازه زمانی ویدیو: 00:00:59 خرید
یه هودی گرم فقط با 60هزار تومن!
تخفیف
باورنکردنی خرید تلویزیون سونی رو از دست نده(فقط امروز)
بها
سانتافه، همین درحال حاضر چند تومانه؟
کتابی
که بی شک و تردید زندگی شما را دگرگون می‌کند!
حالا مسئولان قضائی سیرجان در تازه‌ترین اظهارات در خصوص این پرونده ضمن ‌تایید رضایت دختر برنا در این پرونده جزییات بیشتری از این قصه را فاش کردند . آن طور که ‌دادستان سیرجان اعلام کرده تبهکار اساسی پرونده که «امیر» اسم دارااست از جنبه عمومی جرم در زندان ‌به سر می‌برد و بر همین پایه نیز محاکمه میشود . با این وجود ولی خبرهای دیگری نیز از این ‌حادثه فاش گردیده می باشد . بر اساس شنیده‌های تبهکار اصلی پرونده سال‌ها گذشته و در مقطع ‌نوجوانی یکی از ورزشکاران این شهر بوده البته در خلال این سال‌ها به عوارض نامعلومی یاور با یک‌سری ‌نفر دیگر از دوستانش گروهی به نام پسرهای بد را تشکیل می دهند و از آن به سپس اخلاق و رفتار و کردار ‌امیر و دوستانش تغییر‌و تحول می‌کند .

مرجع اخبار رسمی
پایگاه خبری و تحلیلی
دختر جوان در اولیه گرد‌همایی رسیدگی به پرونده به گفته محسن نیک‌ورز، دادستان سیرجان دختر جوانی که در این رخداد زمینه ضرب و شتم قرار ‌گرفته ١٦ ساله و اصالتا سیرجانی بوده می‌باشد . این دختر برنا یک‌سری سال پیشین پدرش را از دست داده و مدتی هست که هم پا مادر و خواهرش در تهران مستقر گردیده هست . (امیر . ک) تبهکار ‌اصلی پرونده با نیرنگ دختر جوان را ترغیب می‌نماید که به سیرجان مسافرت نماید و این دختر جوان هم ‌با مادرش و به عذر ملاقات اقوامشان به سیرجان میاید . دختر جوان پس از سفر به سیرجان سوای ‌اطلاع مادرش به یک خانه گلشن که از قبلی بوسیله متهمان پرونده در منطقه‌ای بیرون از شهر مهیا ‌شده بود می رود که در ادامه متهمان سطر نخستین و دوم با مراجعه به این مکان اقدام به آزار و اذیت ‌دختر برنا می نمایند و بعد مجرم سطر اولیه ویدئو ضبط گردیده را در اینستاگرام خودش به ‌اشتراک می‌گذارد . دادستان عمومی و انقلاب سیرجان درباره جزئییات دیگر این پرونده هم گفت: «این فیلم تکان‌دهنده روز آدینه ۱۴ دی ماه در شبکه‌های مجازی منتشر شد و از روش کمیته ‌رصد فضای مجازی دادسرای سیرجان فرمان پیگیری صادر گردیده است .»

وی ادامه داد: «دستور پیگیری ‌این پرونده به‌ رغم این‌ که هنوز گزارش رسمی از این مسئله به دست دادسرای سیرجان نرسیده بود ‌و شکایت گلایه مند نیز مطرح نبود، به حیث جنبه همگانی و احتمال تبعات منفی گسترده دستورها ‌قضائی واجب جهت شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد .»

به گفته دادستان عمومی و انقلاب ‌سیرجان هر دو تبهکار این پرونده یک‌سری ساعت پس از بیان امر از سوی پلیس تدبیر شناسایی و ‌دستگیر شدند . بعد از آن نیز دختر برنا به دادسرا احضار شد . البته آن طور که دادستان سیرجان اعلام ‌کرده می‌گوید هر دو مجرم ابتدا منکر قصه بودند اما هنگامی فیلم را دیدند به همه روایت اعتراف ‌کردند .»

نکته خیره کننده دیگر روایت رضایت دختر برنا در این پرونده هست . به گفته نیک‌ورز، دادستان ‌سیرجان در اولیه گرد‌همایی رسیدگی به پرونده نسبت به متهمان اعلام رضایت داده میباشد ولی مادر این ‌دختر جوان از هر دو تبهکار گلایه کرد و تاکنون رضایتی اعلام نکرده می باشد . نیک‌ورز درباره ‌سرنوشت متهمان این پرونده نیز گفت: «متهم سطر اولیه (امیر . ک) که جوانی ۲۰ ساله هست از ‌تاریخ ۱۴ دی ماه با قرار دستگیر موقت روانه زندان شده . جنایتکار سطر دوم (محمد . ی) نیز با ‌توجه به جور رفتارش با قرار بازداشت موقت در درحال حاضر حاضر بازداشت می‌باشد . ولی پژوهش ها در رابطه این ‌پرونده هنوز بی نقص نشده و تحقیقات تکمیلی در هم اکنون انجام میباشد و پس از بدون نقص شدن تحقیقات، ‌کیفرخواست تنظیم میگردد و کارایی ما این می باشد که در اسرع وقت دادگاه برگزار شود .»
ولی جدا از ‌رضایت دختر جوان در فرایند ابتدایی رسیدگی به این پرونده او در اقدام تعجب آور دیگر در استوری ‌اینستاگرامش خواست تا بیش از این آبروی«امیر» را نبرند و خودش را تقصیر‌کار این واقعه اعلام ‌کرده و حتی مدعا گردیده که همه اتفاقات به خواست و رضایت خودش بوده و امیر و محمد در این ‌حادثه هیچ تقصیری ندارند!
قهرمان
کنگ‌فوی روز گذشته ‌ البته یک عدد دیگر از حواشی این پرونده عکسی است که از روز پیشین در شبکه‌های اجتماعی در ‌خصوص این اتفاق دست به دست می‌شود . چهره ای از جنایتکار پرونده که درحال گفتمان با یک ‌گزارشگر صداوسیما است . حادثه دیدنی البته حضور همین گزارشگر در خبر دستگیری پسر برنا از ‌سوی پلیس دانایی سیرجان می‌باشد و محمد ایران‌نژاد به عبارتی فردی است که حال به واسطه این پرونده ‌عجیب تصویر او نیز در شبکه‌های مجازی دست به دست می شود . این گزارشگر در توضیح روایت ‌و صحت و سقم عکس‌های منتشر شده به «شهروند» می‌گوید: «امیر چندین سال گذشته قهرمان کنگ‌‌فوی سیرجان بود و به همین واسطه گفت‌وگویی با او انجام دادیم . ولی آن ماجرا مربوط به ٤‌سال ‌قبل میباشد . خبر دستگیری وی هم که همین چند روز پیش منتشر شد . البته من ابتدا نمی‌دانستم که ‌متهم بازداشت شده همان پسر ورزشکار چند سال پیش هست . تا این‌ که از نحوه همکارانم و تصاویر ‌منتشر گردیده در فضای مجازی در جریان داستان قرار گرفتم .»‌

از سوی دیگر البته یکی از روحانیون برنا سیرجان که در ظاهر متهمان این پرونده را از سال‌های گذشته ‌می‌شناسد پستی در ورقه شخصی‌اش منتشر کرده و توضیحات جالبی در خصوص پیشینه «امیر» ‌و یک سری نفر دیگر از دوستانش ارایه داده . وی در این نوشته با اشاره به کردار سنجیده و حضور در مراسم ‌مذهبی از سوی جنایتکار در سال‌های پیشین از مسافت دریافت کردن او و دوستانش از مسجد و مناسک ‌مذهبی را یک عدد از عوامل دارای اهمیت پیدایش این اتفاق و رویدادها مشابه دیگری می‌داند که به گفته او تحت ‌پوست شهر سیرجان هر روز حادثه میفتد . او با اشاره به تشکیل گروهی موسوم به «‌bad boys‌» ‌و حضور امیر و محمد در این تیم متن است: «همه چی از خط مش افتادن این مجموعه یا به عهدوپیمان ‌خودشون اکیپ شروع شد . با خیلی‌هاشون رابطه داشتم و هنوز دارم، پسرهای بدی نبودند . این ‌اکیپ که بعضیاشون حال حاضر زندان هستند و برخی‌هاشون تاوان خطاهاشون رو دادن و حال حاضر دارن یه ‌گوشه‌ای زندگی می‌کنن، روز اولیه بد نبودن البته عزیزانی که متولّی پرورش این نوجوونا بودن اعمّ از ‌خانواده، مدرسه و جامعه براشون قلیل گذاشتن و احتمال دارد نیز به عکس عمل کردند .»
مرجع اخبار رسمی
پایگاه خبری و تحلیلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.