پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

پیام ارتباط ها عمومی فدراسیون به شرح ذیل است:

دل نوشته،عکس نوشته،عکس پروفایل،شعر کوتاه

پیام ارتباط ها عمومی فدراسیون به شرح ذیل است:

۲۰۸ بازديد
سرپوش
فوتبالی - به گزارش فارس، متن پیام ارتباط ها عمومی فدراسیون به شرح ذیل است:


سال ۹۷ را بدون تردید برای فوتبال مرزوبوم می بایست سال غیرتمندی و همت همه جانبه بازیکنان لایق ای نامید که به عنوان فرزندان کشور ایران اسلامی از گوشه گوشه عالم و همینطور کشورمان در تحت درفش پرافتخار این میهن و پایین نام مجموعه ملی در آوردگاه استکان جهانی ۲۰۱۸ روسیه و سناریو دلپذیر در این اتفاق افتاد گران قدر جهانی و جام ملت های امارات ۲۰۱۹ حضور یافتند و در استکان ملتها نیز پس از ۱۴ سال در عده ۴ تیم برتر از توده ۲۴ تیم گزیده آسیا قرار گرفته هست و از هیچ کوشش و همت صادقانه ای فروگذار نکردند .

پایگاه خبری تحلیلی

با پایان این مسابقات برای مجموعه ملی ما که جبر اقتضائات فوتبال آن را رقم زد صمیمانه از کادرفنی و تک‌تک بازیکنان و دست اندرکاران و همگی مبادی مختلفی که در این مسیر ملازمت صمیمانه داشتند از گزاره ملت شریف و قهرمان و خونگرم ایران،دولت با شخصیت جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوان ها ، وزارت کارها خارجه ، باشگاه ها ، هیئت فوتبال استان ها،خبرنگاران ، رسانه‌ها و نهاد های انتظامی و امنیتی و فرهنگی سرزمین سپاسگزاری می کند و مجال را مغتنم شمرده از زحمات هشت ساله آقای کارلوس کی راه و روش در فوتبال مملکت تقدیر و تشکرنموده و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم .
سرپوش فوتبالی - به گزارش تسنیم، مقر خبری «ارالدو» کلمبیا به باخت گروه ملی کشور‌ایران پیش‌رو ژاپن در نیمه پایانی استکان ملت‌های آسیا و حذف این گروه اشاره کرده می‌باشد و می‌نویسد: بعد از حذف کشور ایران از جام ملت‌های آسیا، سرمربی پرتغالی این مجموعه کارلوس کی‌روش در شبکه‌های اجتماعی با مجموعه ملی خداحافظی کرد .



او که مسافت چندانی تا تبدیل شدن به سرمربی تازه تیم ملی کلمبیا ندارد، در پیام خود بابت ۸ سال حضورش در مجموعه ملی تشکر کرد .



کی‌روش هم اکنون اصلی‌ترین مورد برای دریافت کردن جای خوسه پکرمن سرمربی آرژانتینی گذشته مجموعه ملی کلمبیا میباشد . فدراسیون فوتبال کلمبیا در این هفته ممکن است به رخ قانونی انتصاب وی را اعلام کند، کسی که پیش از این در زمینه کلیات قراردادش با کلمبیا به توافق رسیده است .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.